Το σύστημά μας

Βασική πτυχή του συστήματός μας είναι οι άρτια καταρτισμένοι και εξειδικευμένοι καθηγητές που σέβονται το λειτούργημά τους και στέκονται με υπευθυνότητα και κατανόηση δίπλα στα παιδιά.

Με πλήρως αξιόπιστα εγχειρίδια, εμβαθύνουν στην ύλη έχοντας τη δυνατότητα να προσαρμόζουν το μάθημά τους στο επίπεδο και στις ανάγκες των μαθητών τους.

Διαμορφώνουμε ομοιογενή τμήματα

Διαμορφώνουμε ομοιογενή τμήματα, που αποτελούνται κατά μέσο όρο από 5άτομα.

Η αρχική τους σύνθεση βασίζεται κυρίως στις βαθμολογίες των μαθημάτων που θα παρακολουθήσει, στην επικοινωνία μας με τους γονείς καθώς και το σχολείο, στο οποίο φοιτά. Στη συνέχεια, μετά από εσωτερική αξιολόγηση των μαθητών και παρατηρώντας την πορεία τους, εφόσον κριθεί απαραίτητο, πραγματοποιούμε και ανακατάταξη στη σύνθεση των τμημάτων τον Νοέμβρη.

Με αυτό τον τρόπο, όλα τα τμήματα είναι ομοιογενή, διασφαλίζοντας την αμεσότερη και πιο αποτελεσματική καθοδήγηση των μαθητών από τους καθηγητές και τη συνεργασία μεταξύ των συμμαθητών.

Επιτυχία στις Πανελλαδικές

Με ευέλικτα προγράμματα σπουδών, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις κάθε τάξης, με αυστηρό χρονοδιάγραμμα της ύλης και με ατομικά προγράμματα μελέτης οργανώνουμε τον χρόνο του μαθητή και τον μυούμε σε μία διαδικασία προγραμματισμού και στρατηγικής μελέτης από την Α’ κιόλας Γυμνασίου.

Η επιτυχία στις Πανελλαδικές έγκειται στο ποιοτικό διάβασμα και όχι στο πολύ διάβασμα. Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση συνοψίζεται ως εξής:ανάλυση της θεωρίας,παρουσίαση λυμένων ασκήσεων,επίλυση των άλυτων ασκήσεων,επανάληψη,διαγωνίσματα

Οι Εκπαιδευτικοί μας

Το μεγαλύτερο κεφάλαιο της επιτυχίας είναι οι εκπαιδευτικοί μας. Για να παρέχουμε ποιοτική εκπαίδευση εμπιστευόμαστε εμπνευσμένους καθηγητές που έχοντας πίστη στο έργο τους μεταδίδουν την αισιοδοξία και το χαμόγελο στα παιδιά και χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους.

Με πλήρη πίστη στις ικανότητες τους ξεδιπλώνουν το ταλέντο τους και προσαρμόζουν το μάθημά τους στις ανάγκες και απαιτήσεις των μαθητών.

Όλη η ομάδα των καθηγητών μας εκπαιδεύεται συνεχώς. Αυτό αποτελεί αναγκαία συνθήκη για τους καθηγητές, προκειμένου να προσαρμόζονται δυναμικά –και κυρίως τάχιστα– στις εξελίξεις που συχνά διαφοροποιούν το εκπαιδευτικό τοπίο.